2 nov. 2010

Garagepysslande i novembermörkret

Efter att Håkan slutat på jobbet på måndagen åkte vi till garaget för lite pysslande. Först och främst kan vi konstatera att vår tomt är möööööörk vid 18-tiden. Vi behöver utebelysning! Garaget var kvalmigt eftersom värmeelementet stått på men allt spackel hade torkat. Vi hade tagit dit min fräsiga röda dammsugare för att kunna städa upp efter det första sandpapprandet av väggarna. Sedan spacklade Håkan väggarna en gång till medan jag målade taket. Det gick faktiskt jättebra, men jag är väldigt sugen på att sätta igång att måla med den lila färgen. Kanske i morgon?

2 kommentarer:

  1. Åhhh vad kul! Det måste vara superroligt att se resultat också. Ni kommer ju att ha ett snyggt garage redan när ni flyttar in. LYX!!

    SvaraRadera
  2. Fast bygget av garaget har verkligen dragit ut på tiden :( Men det kommer bli fint - tror jag. Idag får vi se hur den lila färgen ser ut, risken finns ju att jag har valt helt fel.

    SvaraRadera