17 nov. 2010

Ett erkännande: jag har fel, fel, fel



Okej, jag måste erkänna en sak. Jag klagade på att det måste vara fel färg på fogen i vårt lilla badrum. Jag kan nu officiellt konstatera att jag är fogfärgblind.


Här är vårt badrum på nedervåningen med fogen manhattan för det grå kaklet och fogen pärlgrå för det vita.



Idag när jag var i Rosenbo kunde jag inte kika på badrummet eftersom det var kolmörkt där inne. När jag nu tittar på bilderna tycker jag det ser helt okej ut. Fogen kommer aldrig vara helt osynlig, det går inte att matcha exakt. Håkan kommer över med mig till Rosenbo i morgon för en liten kök- och kakelinspektion.

3 kommentarer:

  1. I så fall är jag också fogfärgblind för jag tycker att det ser ut som om de är samma färg! Kanske luras vi av det mörka i kaklet?!

    Snyggt ser det ut i alla fall, riktigt snyggt.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Fogfärgblindhet - den nya folksjukdomen?!

    SvaraRadera