29 nov. 2010

Mörkgrått master bedroom

 Vårt blivande sovrum.
Ett rum jag vet redan nu att jag kommer älska är vårt master bedroom. Jag har valt en mörkgrå väggfärg och den är helt perfekt.

Fotot är taget i vårt sovrum, man ser igenom TV-rummet och
in i vårt stora badrum. 
Mitt i rummet finns en vägg på ungefär 2 meter som skiljer sovdelen från vår garderob. Väggen syns till vänster på bilden. Den är spacklad men inte målad. Tanken är att den ska bli vit. 

Garderober i sovrummet 
Det är en del målande kvar att göra i rummet men jag kunde inte motstå att visa hur fint det blir.

2 kommentarer:

  1. Jättefin färg! Vi har drivved (grå varm färg) i hela vårt hus, det hus vi bor i nu och vi trivs fantastiskt bra med färgen.
    Dessutom passar de flesta färger med grått så det är lätt att förnya hemma med olika färger.

    :-)

    / Sandra

    SvaraRadera
  2. Personligen tror jag att grått kommer helt ta över efter cappuccino- och lattefärgerna och trenden med att allt ska vara vitt.

    Det låter jättefint med en varmgrå färg i huset, det låter lite som vad vi har planterat.
    //Puff

    SvaraRadera