14 nov. 2010

Hallgolvet lagt

En bild med vackra färger som absolut inte har
något med inlägget att göra.
Det är härligt att äntligen ha en helg utan massa måsten, samtidigt känns det lite konstigt. Jag är så van vid att ha en listan med hussaker jag måste göra. Idag så tog vi i alla fall en promenad förbi huset, vi kikade in genom fönstren för att titta på vad som har hänt.

<3 svarta ytterdörrar.
I fredags lade plattsättarna kaklet i hallen, genom fönstret såg det snyggt ut :) Jag tror jag har visat bilden ovan förut men den påminner så mycket om hur vi ska ha det. Vi har också valt svart kakel, fast med mörk fog. Jag tror det även är exakt samma typ av ytterdörr som vi kommer ha. Den har redan kommit och den ser fantastisk ut.

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder!

    Vad skoj med kakel! Det måste vara jättespännande att se de val ni har gjort nu i verkligheten.

    SvaraRadera
  2. Ja, nu känns det som huset förvandlas till vårt. :)

    Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera