5 nov. 2010

Läckert lila garage

Lila!
Håkan har klagat på att mina I-Phonebilder är pinsamt suddiga. Här kommer ändå en I-Phonebild, jag kan inte motstå att visa hur fint garaget är.

Under torsdagen spacklades det i Rosenbo. Jag hade inte möjlighet att kika in i huset men det är våtutrymmen som det har arbetats på (tror jag). Eftersom vi inte kunde gå in i huset när vi var förbi kikade vi i byggcontainern och där låg många tomma fiberspackel-påsar. Ja, vi rotar i vår egen container på kvällarna...

1 kommentar:

  1. Det ser riktigt snyggt ut! Vad härligt annorlunda med ett lila garage!

    Det verkar rulla på för er! Jag har tänkt maila dig flera ggr men kommer mig inte för. Här är det ganska tungt, måste jag erkänna. Jag är less på allt strul och har slut energi...

    Mvh/Emma W

    SvaraRadera