2 nov. 2010

Rykande färska bilder

Här kommer lite rykande färska bilder på Rosenbo. Jag var där under lunchen för att träffa de som kanske kommer göra vårt räcke till den franska balkongen. Naturligtvis passade jag på att kika runt i huset. 

Dörr till gästrummet.

Det händer saker hela tiden nu, vilket är jättekul! Notera att vi nu har dörrkarmar - ännu ett framsteg!

Lister

Våra fönster börjar se riktigt fina ut.

Kök, röret mitt i golvet är för att vi ska kunna ha en
elkontakt på köksön. 
Nedervåningen höll snickarna på med när jag var där. Den är inte så städad som övervåningen och det ligger material över allt. 

Power tools  (bild speciellt för Håkan). 

Badrummet på övervåningen. 
Om jag har förstått allt rätt så börjar arbetet med badrummen, tvättstugan och hallen nu i dagarna. Jag hoppas vår kakelleverans från Ekeby kakel kommer snart, den från Kakelmagasinet är det inga problem med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar