10 okt. 2010

Dagens tapetförälskelse: Woods av Cole & son

Källa.
Cole & sons Woods är väl mer eller mindre en klassiker vid det här laget. Vacker visserligen men har det inte blivit aningen förutsägbart att ha en fondvägg med björkar? Vi hade den i sovrummet i sviten vi hade nyligen. Så dagens tapetförälskelse är vald av lite nostalgiska skäl. Det kanske är det gråa vädret eller det faktum att vi är trångbodda som gör att jag längtar mig bort. Jag skulle vilja resa någonstans eller varför inte flytta in i Rosenbo :)

Källa.
Woods finns i flera färgställningar, även om den svart-vita utan tvekan är populärast. Men vad sägs om Woods med en bakgrund i silverfolie eller starkt lila? Kanske svart bakgrund och guldiga björkar?

Källa.
 Tror det här en av de mest sofistikerade babyrum jag har sett. Jag älskar verkligen renskinnet.

Notera att även taket är tapetserat. Källa.
Källa?
Källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar