25 okt. 2010

Vad jag har fått mina händer på!

Hamburg från Habo beslag
Våra leveranser med innerdörrarna krånglar fortfarande, just nu (efter dagens leverans) fattas det en innerdörr. Däremot har jag stenkoll på innerdörrhandstagen, eller trycken som det heter på snickarspråk. Jag har köpt de handtag Beijers hade inne och beställt resten. För innerdörrarna blir det trycket Hamburg i borstad krom.
Bonn från Habo beslag. 
Ytterdörrarna kommer få Bonn-trycken från Habo beslag. Garaget har redan de tryckena.

När jag ändå var igång så handlade jag alla lister till huset. De hade inte tillräckligt av allting men det blev två turer fram och tillbaka till  Rosenbo. Listerna får ligga där och torka lite innan de sätts upp. Nu finns det i alla fall lite material på bygget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar