13 okt. 2010

Låt mig presentera... Kenzie!

Jag har ju pratat en del om min älskade, underbare herr Håkan men vår lilla familj innehåller faktiskt också Kenzie. 11 år, 1,8 kilo, helvit och med stor svart nos och svarta ögon.
"Jag behöver ett stort hus!"
Kenzie gillar mat, sova, bli kliad på magen, titta på Discovery med Håkan (det säger han i alla fal), skutta i höstlöven, mysa, äta konstiga saker hon hittar på golvet och göra underliga ljud. Eftersom hon numera bara har fem tänder så hänger hennes tunga ut på sned mest hela tiden. Jag tror hon kommer njuta av att ha en hel trädgård att leka i på sommaren (om vi bara fixar staket). Hon har varit på tomten några gånger och hon verkar redan hemmastadd.

1 kommentar:

  1. Vilken söt hund! Ser ut att vara av den sociala sorten. Och så verkar det hända massor på tomten. Jag måste ta en promenad runt kvarteret nån kväll snart.

    SvaraRadera