26 okt. 2010

Dagens tapetförälskelse: Oriental garden från Laura Ashley

Ibland när man tittar online på tapeter så ser de fantastiska ut men när man väl står med en rulle i handen undrar man om det har blivit något fel. Kan det vara samma tapet, den såg ju så mycket bättre ut på bilderna?! Jag har haft ett par bilder på Oriental garden från Laura Ashley men har inte haft möjlighet att se den i verkligheten När jag idag äntligen fick se Oriental garden så överträffade den mina förhoppningar. Den är precis lika fin på bilderna. Aaah.. tapetval.


2 kommentarer:

  1. Ja visst finns det många fina tapeter!

    Jag gillar den sista bilden mest, det gråa och silvriga blir superfint ihop!

    SvaraRadera
  2. Det är Håkans favorit med, men jag misstänker att ni två har samma inredningsstil!

    SvaraRadera