1 aug. 2010

G'day mate!

Hugs! Källa.

Den kommande veckan har jag finbesök, min BFF Kate kommer från Australien. Så det blir kanske aningen färre uppdateringar. Håkan och jag har ändå lite planer.

Husbyggar to-do för veckan:
1. Undersöka hur sent på hösten man kan rulla ut en gräsmatta.
2. Prata med byggar-Lasse om måtten på altanen. De har lagt grus för altanen men måtten stämmer inte, enligt mig, med ritningarna.
3. Boka in möte med Faluhussäljarna (som borde vara tillbaka från en välförtjänt semester). Vi MÅSTE göra en genomgång av tillverknings- och leveransorden.*
4. Kolla när Björn kan börja med garaget.
5. Filosofera över färger.

Imorgon, måndag, kommer rörmokaren!

(*Vi gjorde en TOLO i maj, fick en prisuppgift först i juli efter upprepade påtryckning, vi tyckte inte prisuppgiften stämde med TOLO:n och dessutom ville vi göra några förändringar. Jag skickade in en tydlig lista på ändringar.. och nu vill jag göra fler ändringar... men det är de sista ändringarna! Jag lovar! Ibland är man så läskigt velig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar