17 aug. 2010

Dagens tapetförälskelse: Flamingos av Cole & son

Håkan och jag har snart varit gifta i fem månader. Även om vi har känt varandra i över 10 år så upptäcker vi fortfarande ny sidor hos varandra. En överraskning för mig var att Håkan tyckte att denna flamingotapet från Cole & sons New contemporary-kollektion var cool. Han kan till och med tänka sig tapetsera en fondvägg i vårt TV-rum med den. 

Underbart rosa badkar! Källa.
Källa.
Jag tycker nog en tapet med flamingos blir aning för...ehm.. Florida (?!) men jag kan inte låta bli att tycka den är otroligt charmig. Håkan frågade dock idag om jag lånat hem ett prov av flamingotapeten, vilket jag inte har. Kanske den skulle kunna vara något för hans arbetsrum?


Den finns i fyra olika färgställningar: blå, rosa, gul, gråbrun. Källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar