3 dec. 2010

Hjärta kökskaklet

Det är dags till en uppföljare till mitt första kökskakelinlägg. Nu har kökskaklet blivit fogat och här är resultatet:

Knoppar och handtag skruvades fast idag. 
Ta-da! Både Håkan och jag tycker det blev enormt bra. Jag är förvånad över hur mycket jag tycker om det.

<3 kökskaklet
Jag tog tyvärr inga bilder idag men köksfönstret har nu foder och list. Under fönstret är vår diskho, så vi får lite utsikt när vi spolar av grönsakerna. 

Badrummet på övervåningen är lite mörkare än det på nedervåningen.
Ett till rum som är färdigkaklat är badrummet på övervåningen. Spegeln är fasttejpad, en temporär lösning! :)

2 kommentarer:

  1. Jag håller med! SNYGGT kakel! Det är fint med färvariationer också, att det inte håller en och samma vita ton.

    Tjepa upp spegeln låter lite farligt tycker jag. *ler*

    SvaraRadera
  2. Jag tycker tejpad spegel är lite MacGyver-aktigt!

    SvaraRadera