14 dec. 2010

Muu muu!

<3
Ibland får jag inredningsidéer som jag inte kan släppa. En tanke jag har fått för mig är att det skulle vara underbart med ett koskinn i kanske TV-rummet. Jag vill inte ha ett spräckligt skinn som känns muumuu-igt, istället vill jag ha ett elegant, helsvart koskinn. Tyvärr har jag inte lyckats sälja idén till Håkan. Hans svar var "nja..." och hans ögon sa "NEJ!"

Källa.
Plan B är att övertala Håkan att ett fejk zebraskinn skulle fungera perfekt i TV-rummet. Håkan gillar zebror (vem gör inte det?!) och de är ju lite tuffare än kossor. Problemet är att hitta ett zebraskinn i Sverige, de verkar finnas i överflöd i flashiga amerikanska inredningsmagasin men jag har aldrig sett ett här. Kanske jag kan måla ränder på ett koskinn?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar