19 dec. 2010

Var kommer alla saker ifrån?

Fina lådor, jag kör den bruna kartongvarianten utan rosetter :( Källa
En flytt gör att man tvingas gå igenom alla saker man äger och det är faktiskt en ganska läskig upplevelse. Hur kan jag ha så mycket saker? Hur har de fått plats på 23 kvadratmeter? Jag har lärt mig en hel del nytt om mig själv, jag hamstrar tydligen enorma mängder thé, ballerinaskor (oanvända) och påsklämmor. Jag har ingen aning om varför...

Jag behöver inga påsklämmor i julklapp, tack! Jag har redan alla färger.
Vi har packat och packat, lägenheten är fylld av kartonger nu. På tisdag blir det slutbesiktning och sedan får vi husnyckeln! Det är spännande, läskigt, konstigt, nervöst och alldeles, alldeles underbart.

1 kommentar:

  1. Hmmm... Gick in här och tittade en sista gång innan vi åker i morgon! Thailand nästa =) Jag ser att mina senaste kommentarer inte har kommit med. Konstigt...

    Vad skrev jag igår då? Jo, det handlade nog mest om att jag tänkt maila dig flera gånger denna veckan men tiden har inte riktigt funnits till. Jag vet ju hur långa de mailen blir =) Vi har haft en jobbig vecka med flera motgångar i huset... Jag sammanfattar det hela med att jag INTE tror att vi är inne i huset den 13/1 heller, utan ännu en försening kommer bli av. Dessutom blir en del saker inte som vi tänkt! Men men... Nu laddar vi för semester!

    Jag önskar er ALL lycka till imorgon! Det kommer att gå bra och jag kan bara föreställa mig hur förväntansfulla ni är. Första natten i huset! UNDERBART!

    Kram och god jul till er! Jag hör av mig när vi är hemma igen för en uppdagering om huset.

    SvaraRadera