2 sep. 2010

Lanvin för H&M

Lanvin resort 2011. Källa

Ibland blir man bara så glad. Jag tror jag har skrivit det tidigare men mina studier är mycket inriktade på mode, speciellt modehistoria. Idag avslöjades det att underbara, anrika modehuset Lanvin kommer ge ut en designkollektion med H&M. Jag som älskar designern Alber Elbaz kläder. Den 23:e november lanseras kollektionen och jag kan redan nu säga att jag kommer campa utanför H&M. Jag hoppas på chica klänningar och ballerinaskor.

Lanvin höst 2010 ready to wear. Källa.
Redan den 2:a november kommer en liten sneak peak i form av en film. Det är tur att vi ska ha en walk-in closet så jag får plats med mina kläder, det är trångt redan nu. För att vara ärlig har herr Håkan ganska mycket kläder också, även om han mest använder sina piké med reklam för Bredbandsbolaget. Jag kanske får köpa något ur Lanvins kollektion till honom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar