20 sep. 2010

Golvvärmeinstallatören får godis

Vår golvvärmeleverantör Thermotech har skickat över ritningar till mig idag. Jag har ingen aning om varför jag fick dem, själva materialet till golvvärmen har i alla fall skickats till vår entreprenör. Problemet är att det är fel produkter som har skickats - suck! Men, åter till kuvertet från Thermotech, förutom alla nödvändigt ritningar så har de sänt med godis! Fast inte till mig :(


Texten på påsen med Djungelvrål är följande:

Till Golvvärmeinstallatören
För golvvärmeritningen så noga som möjligt
Gör instrypning av slingor enligt bifogad anvisning
Täthetsprova golvvärmen enligt gällande norm
När allt fungerar tillfredsställande
Öppna påsen enligt anvisningen på påsen. Njut
(om ingen anvisning finns på påsen: Riv & njut

Aningen bisarrt men jag hoppas vår golvvärmeinstallatör uppskattar Djungelvrål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar