17 sep. 2010

Längtan efter en förstukvist

Min Borrby är svart men zink är också snyggt.  Källa.
Idag blev det en tur till IKEA med mamma, hon var ute efter mattor och jag säger aldrig nej till att åka till IKEA. Det är lite svårt att köpa något till Rosenbo men en sak blev det: den stora varianten av ljuslyktan Borrby. Jag ser fram emot att ställa den bredvid vår ytterdörr. Våra snickare har äntligen fått ritningar på förstukvisten och jag hoppas att de kan börja bygga den snart. Jag önskar verkligen att jag kunde höstdekorera Rosenbos förstukvist men jag får satsa på att juldekorera istället. Jag klagar inte för jag ÄLSKAR julen.

Snart kan jag också fylla trappan med pumpor. Källa
Håkan anser att man vet att det är höst när IKEA börjar sälja julprodukter. Det är regnigt, kyligt och IKEA har faktiskt packat upp några julsaker. Jag hittade både servetthållare i form av änglar, julljus och julstjärnor.

Om det inte börjar regna så fortsätter projekt måla garage och Rosenbo i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar